Tire 1 – HELP DESK
מוקד השירות של מחשבת חומרה מאויש מדי יום בצוות טכנאי מחשוב ורשתות המסוגלים לתת מענה במהירות ומקצועיות לפניות של לקוחותינו בעזרת שירותי Help Desk. בנוסף לפניות היזומות של הלקוחות אנחנו מבצעים לעתים תכופות בקרה שוטפת על מערכות המחשוב שלהם בכדי לזהות ולנטר באגים ותקלות בטרם יורגשו במערכות. הפעילות מתבצעת במהירות, מקצועיות וברמת שירות גבוהה המאפשרת ללקוחותינו המשך עבודה שוטפת ללא הפרעה.
תמיכה מרחוק בתקלות דרג א.
במידה והתקלה אינה נפתרה התקלה תועבר אל Tier 2 ע"פ SLA של הלקוח.
Tire 2- SYS ADMIN/Technical support
טכנאים מנוסים ובעלי ידע רחב מעריכים בעיות ומספקים פתרונות לבעיות שלא ניתן לטפל בהן על ידי שכבה 1.
אם אין פתרון זמין, תמיכה בשכבה 2 מסלימה את האירוע לדרגה 3.
Tire 3 –Expert support
גישה למשאבים הטכניים הגבוהים ביותר הזמינים לפתרון בעיות או יצירת תכונות חדשות.
טכנאי שכבה 3 הינם מומחים בתחום עם ניסיון רב, אשר מנסים לשכפל בעיות ולהגדיר סיבות ופתרון משורש הבעיה.